Készenléti ügyelet, krízis helyzetben ➔
… ha adósságom van?
Egy-egy váratlan esemény (pl. munkahely elvesztése, tartós betegség) felboríthatja anyagi helyzetünket, és hamar díjhátralékunk halmozódhat fel.
Ennek a következménye lehet, hogy előbb-utóbb a szolgáltató megszünteti a közüzemi szolgáltatást, illetve bírósági útra tereli a követelését.
Intézményünk adósságkezelő-tanácsadójának segítségével érdemes közösen átgondolni az anyagi helyzetünket, a háztartásvezetés nehézségeit: az adóssághoz vezető okokat milyen módon lehet megszüntetni, hogyan lehet a bevételeket növelni, ill. a kiadásokat csökkenteni, milyen támogatásra vagyunk jogosultak.
Az adósságkezelési szolgáltatás célja, hogy az egyén vagy a család képes legyen az aktuális számláit befizetni, az adósság rendezésével pedig az anyagi helyzet belátható időn belül normalizálódjon, a havi bevételek és kiadások egyensúlyba kerüljenek.
Az adósságkezelési szolgáltatás két részből áll, egyrészt együttműködés keretében a törvényben szabályozott pénzbeli támogatáshoz való hozzásegítésből, másrészt életvezetési tanácsadásból.
A fentiekhez szükséges az írásban megkötött együttműködés a Szolgáltatási Központtal.
Az adósságkezelési tanácsadás előzetes egyeztetés után vehető igénybe. Először egy családgondozónk méri fel az ügyfél helyzetét, majd az adósságkezelési tanácsadó bevonásával közösen dolgozzuk ki a legmegfelelőbb adósságrendezési tervet.
Keressen fel minket bizalommal
a Szolgáltatási Központban
(Attila út 89.) vagy
a 356 8363 telefonszámon.